| | |
Špeciálne programy pre top managment
Profesionálna príprava pre top managment systémom face to face zameraný na podporu teamu - supporting.
Kurz sa skladá z dvoch samostatných častí, ktoré na seba kontinuálne nadväzujú. Kurz prebieha špeciálnou výukovou formou face to face. Kurzu sa zúčastňujú max. dvaja účastníci a náš lektor. Kurz je vedený neustálou konfrontáciou, komunikáciou face to face /tvárou v tvár/ lektor - klient. Takýmto spôsob chceme zvýšiť efektivitu výučby na maximum.
Blok č.1
Základné východiská úspechu: supporting - podpora svojho teamu
» schopnosti a vlastnosti managera
» princípy komunikačnej podpory svojho teamu, chyby v komunikácii medzi členmi teamu - cesty k odstráneniu problémov, verbálna, neverbálna - komunikácia na úrovni top manager zameraného na podporu skupiny
» prvky marketingovej komunikácie
» prvky úspešnej štruktúry vyjednávania, zákony obchodnej komunikácie v činnosti top manager so zameraním na podporu skupiny
Blok č.2
Klient firmy a rôzne prístupy ku klientovi
» supporting - podpora svojho teamu smerom k získaniu zákazníka
» cieľové skupiny zákazníkov, prospekting - cvičenie
» kde a ako vyhľadať zákazníkov - workschop
» kontaktovanie a komunikácia potencionálneho zákazníka z pozície top manager/key account manager
» komunikačné rozdiely podľa typu klienta a pracovnej pozície z pohľadu top manager/key account manager
Špeciálny individuálny kurz zameraný na sebaprezentáciu, komunikačné a predajné techniky realizovaný systémom face to face.
Kurz sa skladá z dvoch samostatných častí, ktoré na seba kontinuálne nadväzujú. Kurz prebieha špeciálnou výukovou formou face to face. Kurzu sa zúčastňuje len klient a náš lektor. Kurz je realizovaný neustálou konfrontáciou, komunikáciou face to face /tvárou v tvár/ lektor - klient. Takýmto spôsobom chceme zvýšiť efektivitu výučby na maximum.
Blok č.1
Základné východiská úspechu: sebaprezentácia, komunikácia
» základné princípy úspešnej sebaprezentácie. Princípy umenia self biznis v praxi, umenie predaja vlastného self produktu.
» základy komunikácie: verbálna, neverbálna komunikácia a jej všetky aktívne prvky, komunikačné omyly a vyhýbanie sa problémovým oblastiam - objasnenie komunikačných kanálov a komunikačných typov, zákony obchodnej komunikácie v komunikačných štruktúrach.
Blok č.2
Komunikačné a predajné techniky, prezentačné techniky
» proces komunikácie, neverbálna komunikácia pri obchodnom jednaní, práca s otázkami, aktívne počúvanie
» aktívny predaj - postup predaja - základné postupy pri predaji, nácvik argumentácie, reakcie na otázky, umenie zvládať námietky, umenie správnej formulácie
» základné prezentačné princípy - verbálny prejav, komunikačný prejav, neverbálne aspekty prezentácie, umenie úspešne zapôsobiť na okolie, nácvik vzbudenia dôvery, základy rétoriky, základné princípy prejavu
| |
|
|
| |
|
|